torsdag 28 februari 2008

Snart på väg hem :)

Igår var jag och träffade doktorn och han bekräftade väl det jag redan visste, jag är dunder sjuk!
Men nu har jag fått lite medicin och blivit sjukskriven ett litet tag så snart är jag på benen igen, woho!

Imorgon bär det av hemöver iaf, guud så skönt! Då ska mamma firas med dunder och brak! Jag, Madde, Steve och Peller tar bilen upp på morgonen och har en känsla av att det kommer vara fullrulle så fort vi kommer hem. Det är så mycket som ska fixas innan festen, mat, dricka, musik, dukningen, kläder, hår, naglar, skor osv osv.. Jag ser dock väldigt mycket fram emot denna helg!

Jag har verkligen inget annat att berätta just nu, jag har ju bara legat hemma i sängen.. MEN så fort det händer nåt så lovar jag att rapportera.. har en känsla av att det snart kommer finnas massor att berätta om ;)

Love // Carro

Inga kommentarer: