lördag 2 februari 2008

After Work

Igår var jag på after work med boysen och vad upptäcker jag.. Jo, att dom är mer intresserad av att spana på killar åt mig än att vare sig dricka öl eller kolla på alla vackra damer som fanns i lokalen.

Jaha, det är alltså såhär det är när man är 22 år och singel..
Det roliga är att se hur olika dom tycker när det gäller killar jag ska dejta. Det den ena tycker är perfekt skulle den andra aldrig acceptera och tvärtom.

Dock lite konstigt att dom inte lyckades då det sitter en fin lapp i lunch rummet där alla kriterier på vad jag söker hos en kille står fint uppradat. Jag hade för ganska längesedan ett långt utlägg om vad jag ville ha och dom antecknade flitigt men icke, dom lyckas inte. Men jag måste ge en stor eloge till dem då dom så tappert slet för att försöka hitta min drömprins :)

Inga kommentarer: