torsdag 21 februari 2008

Min räddare bor i USA?!

Jag är fortfarande sjuk, helvetes jävla sjuk! Jag har tråkigt och orkar inte göra nåt. Imorgon tänkte jag gå till jobbet, hur sjuk jag än är. Jag hatar att bara ligga hemma och inte göra nåt, då är det bättre att vara på jobbet och inte göra nåt tycker jag.

Hur som helts så har min räddning dessa dagar varit "The Hills". Det är en realyti serie om några tjejer och killar i LA. I Love It! Jag skrattar mig igenom varje program. Jag älskar deras problem och deras sätt att prata och vara. Skulle vara lite kul att leva ett så fejkat liv nån gång. Jag skulle kunna pluta med mina läppar och säga "what ever" och folk skulle ta mig seriöst. Och om jag någon gång skulle ha ett verkligt problem så skulle jag lösa det genom att dricka en drink och gå och få manikyr. Skulle nog även lägga mig vid poolen ett tag, för det löser ju allt! Ett litet problem bara, jag blir lite smått kär i killarna i serien.. just nu vill jag bara flytta dit och hitta mig en riktig "hottie".. men återigen så kan det vara febern som talar..

Jag har iaf jobbat mig igenom alla 18 program nu och lääängtar tills nästa säsong sätter igång! Men alla som oroar sig för mig nu kan trösta sig med att jag inte har kollat på ett enda program av "våra bästa år". Jag byter ut en dålig vana mot ett annan.. som vanligt.

Nu ska jag ta och sova lite, det och att dricka vatten är tydligen viktigt för att behålla(?!) sin ungdomliga hy.. sedär, man kan lära sig mycket av "The Hills"- gänget ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Carro!

Hittade din blogg ute på det stora internet! Skönt att höra att det finns fler än mig som är (eller i alla fall har varit) en sucker för "Våra bästa år" :p

Krya på dig. Kram.