onsdag 20 februari 2008

Feber

Japp, nu har jag också blivit sjuk.. helvetes jävla skit! Exatk så känner jag. Tänk vad många fula ord som kan komma ut ur en sån liten tjej... vänta ni bara, jag kan så många mer!

Min mammi fyller år idag, 50 år! Fast det fick jag inte riktigt berätta för nån, hon kunde tänka sig att fylla 44 år, inte mer. Jaha, jag är alltså ingen söt liten dotter.. Jag är inte hemma och firar henne, och som vanligt har hon önskat sig snälla barn i födelsedagspresent men hon har fått en skvallerbytta till dotter. Inte lätt för min kära mor. Nästa helg ska jag ställa allt till rätta. Jag lovar! När jag ska skåla för henne så kommer jag säga "till min älskade mamma som fyller 40 år, Grattis" och sen när alla kollar på varandra och kanske till och med små skrattar lite ska jag verkligen se förvånad ut "vadå, vad är det? Mamma fyller 40 år, det är jag säker på!.. Kolla bara på henne!". Om jag gör allt det så tycker jag nog att jag måste vara förlåten för att ha skvallrat om hennes ålder här på min blogg.

Aja, hur som helst.. GRATTIS MAMMA, önskar att jag kunde ha varit med ikväll! Älskar dig! Puss puss!

Inga kommentarer: