torsdag 7 februari 2008

Intervju, konsert, kanske sundsvall..

Idag var jag på en arbetsintervju. Det gick jättebra men vet dock inte om jobbet kommer att bli mitt. Är nämligen så att jag absolut inte kan tänka mig att börja plugga igen, tycker 12 år får vara nog men just för detta jobb hade det nog varit till min fördel om jag hade satt mig i skolbänken igen.

Aja, inga tårar fällda över detta.. jag har ju ett bra jobb som jag trivs toppen med.. men lite förändring är ju aldrig fel. Nu är det bara att vänta och se.. håll tummarna!

Ikväll ska jag iväg på konsert, min blivande man ska spela ikväll. Ni kanske har hör talas om honom, han kallas för Moneybroter.. ni vet, underbart snygg, fantastisk röst.. Aja, han är min så back off!!! ;) Undra om jag borde berätta för honom om mina planer? Näää, det får vänta ett tag..haha! Jag återkommer till detta senare så ni får veta hur det var!

I helgen ska jag kanske till sundsvall och hälsa på mina föräldrar.. Guud som jag saknar dom!! Får jag inga biljetter så tror jag att jag tar en sväng ner till Linköping, Joel och Jonna med familj flyttar ju snart till sydafrika så måste ju hälsa på de små liven innan.

Nä, nu är det dags för lite piffning inför kvällen så farväl så länge!

Inga kommentarer: