onsdag 20 februari 2008

Dawson´s Creek

Ligger i min säng och tycker synd om mig själv. Har ont i hela kroppen. Dessutom så har jag kollat in varje skit program som går på tv.

Nyss kollade jag in Dawson´s Creek och kännde mig nästan äcklad. Jen och Dawson är ett par och varje gång jag ser dom pussas bli jag förvirrad. Varför i hela friden kysser Jen Dawson?! Han är ju allt man inte kan tända på!! Jag blir nästan arg, han är ju.. urk! Kanske känner jag igen mig i situationen, man vill så gärna bli kär och tycka om en viss kille för han skulle vara bra för en MEN det funkar aldrig. Jag må vara lite sjuk i huvudet men för snälla killar går helt och hållet bort! Vet inte varför jag blir så upprörd över detta men för tillfället kan jag ju skylla på febern.

1 kommentar:

Anonym sa...

den som väntar på nåt gott =)