lördag 2 februari 2008

Brunch

Idag hade jag en liten brunch-bjudning för Madde.

Det var väldigt trevligt. Och som alltid kom vi fram till vilka två fantasktigt kloka unga damer vi är.

Men så kom jag och tänka på alla det korkade saker vi gjort.. herrugud, du vet så mycket om mig Madde att jag ibland blir lite tveksam om det verkligen vore klokt att låta dig komma på mitt bröllop, mitt 30-års kalas och dylikt. Dessutom så kommer det dröja massa, massa år innan det blir aktuellt och då har jag nog hunnit med att göra ännu mera dumheter!

Min räddning är ju att jag vet lika mycket om dig.. jag kan berätta om ***** eller om *****, kom ihåg det ;)

Nä, nu ska jag fixa det sista här hemma innan pappsen kommer på besök.

Godnatt mina vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, vi får väl se.. Mig skrämmer du inte så lätt;) Tusen tack för brunchen idag, och resten av dagen oxå för den delen. Hörs imorgon! Puss å kram