söndag 10 februari 2008

Gameboy

Jag fick en biljett till sundsvall, lyckliga jag! Så efter jobbet fick jag springa hem för att packa väskan och sen springa lite fortare till tåget.

Jag hittade snabbt min plats och satt mig till rätta. Efter bara några minuter så packade jag upp min påse bilar och gameboyet som jag lånat från jobbet. Sen satt jag resten av resan och spelade Sonic som en galning. Jag kunde inte sluta, jag har blivit beroende! Inte ens när ungarna stod och hängde vid min plats med valp-ögon kunde jag sluta. Jag blev nästan arg att dom inte lämnade mig och mitt spel ifred. Fanns inte en chans att jag ville dela med mig av detta. Jag blev som en girig gammal gumma och kunde bara tänka mitt, mitt, mitt och vinna, vinna, vinna.

Jag samlade liv och pengar och spöade skiten ur bossen. Jag ägde!

Men resan kom snart till sitt slut och det var dags för mig att kliva av. Pappa kom och mötte mig och vi åkte hem till mamma. Vi bara slappade och hade det bra på kvällen men efter nån timme började mina tummar värka. Så ja, jag fick mitt straff för att jag inte lät barnen spela lite.. och ja, jag har lärt mig en läxa. Hrmf!!

Nu är det dags för att kolla lite på Köping-gänget.

Hej hej!

Inga kommentarer: