onsdag 28 november 2007

Tillbaka!

Woho, idag fick jag äntligen gå till jobbet igen! Har haft såå tråkigt när jag legat hemma å varit sjuk :(

Väl på jobbet igen så såg jag spår av fikabröd..VA?! Vad är det här?! Va faan grabbar! Fika den enda dagen jag inte var där! Jävla fasoner.. Tydligen var det Robin som hade bakat och tagit med sig lite av go´sakerna till jobbet. Hrmf! Det där ska jag komma ihåg! Jag skällde på dom alla tre, ordentligt. Fredde och Rickard skyllde allt på Robin och tyckte att ansvaret låg på honom då det var han som hade bakat. Men pytsan tänkte jag, nog tackade dom och tog emot och sparade inte en endaste smula åt mig! Hoppas ni vet att ni är ute på tunn is nu! Detta kommer jag inte att glömma i första taget! Fredde, din inbjudan till lördagsfika hos mig är på väg att dras tillbaka.. men då får jag väl en gråtande Madde här hos mig och det vill jag ju för guds skull inte.. inte lätt dethär!

Aja, hur det än ligger till så är jag glad att vara tillbaka, tillbaka hos min lilla familj :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vuxna män gör saker tillsammans.. Haha vilka jävlar! Gud, jag skrattar ihjäl mig. Brukar Robin baka?? Hahah, du å din familj.. Men ni ÄR verkligen en sådan! Orättvist att mamman i familjen inte fick smaka på gósakerna bara. Puss