söndag 11 november 2007

tankar..

Först och främst så vill jag berätta att jag har slutat snusa. Och det har gått bra, jävligt bra, tills idag.. jag hatar dethär! Kommer inte ihåg varför jag fick för mig att sluta! Varför, varför?! Men faan vad det ska mycket till innan jag ger mig! Har ju ingått ett vad som jag inte har en tanke på att förlora, no way! Bjuda grabbarna på fika, skulle inte tro det! Är det nån som borde bli bjuden så är det jag!.. Jag ska hålla er uppdaterade!

Just nu, precis i denna sekund så har jag en otrolig hemlängtan! Det är farsdag idag och jag önskar att jag fick vara med och fira min underbara papps! Brodern med flickvän ska dit, mamma sa att dom skulle få god mat och efterrätt. Men jag då?! Jag vill ju också få god mat och efterätt! Dom blir säkert bjudna på vin också.. jag vill också ha vin! Guud så orättvist det är! Jag då?! Kommer ni ihåg mig familjen??!! Jag vill också vara med förstår ni väl!! Ni borde inte göra sånt där utan mig! Jag firar ju inte farsdag utan er så varför är det okej för er att fira utan mig?! Tänk på det en stund och återkom sedan när ni har ett bra svar!

Nä, nu borde jag ta tag i mitt hem. Tråkigt men sant. Jag ska städa medans min familj är samlad och har en mysig middag ihop. Jag är avundsjuk!

Puss och hej!

Inga kommentarer: