tisdag 6 november 2007

Ändrat lite.

Nu är det dags för lite förändringar! Lite som att storstäda mitt liv. Sortera saker i tre olika högar, slänga, spara och ge bort! Jag slänger bort dåliga minnen, dåliga människor och dåliga upplevelser. Jag sparar bra minnen, bra människor och bra upplevelser. Så här långt känns det lätt, känns ganska självklart vad som hamnar i vilken hög MEN nu är det dags för "ge bort"- högen.. Vad ger man bort när man rensar upp i ens liv?! Jag tänker lite såhär, "saker" som jag ger bort behöver ju nödvändigtvis inte försvinna så långt. Och dessutom så kan det ju vara till min fördel att ge bort rätt saker till rätt person. Exempelvis så skulle jag kanske kunna ge Madde lite av mitt skinn på näsan, det skulle ju vara bra. Min yra bror skulle kunna få lite av mitt minne och Hannah skulle kunna få lite av mitt musikintresse. Om detta skulle inträffa så skulle jag inte behöva "tajata" så mycket på lovely M om att hon måste tänka på sig själv lite ibland också (inte för att jag har något emot att göra det, allt för dig bejb!). Min bror kanske skulle komma ihåg min födelsedag och Hannsenpannsen och jag skulle kunna rocka fett på olika konserter.. HUR bra låter inte dethär?!

Ska tänka lite mer på detaljerna sen så återkommer jag :)

Ciao!

Inga kommentarer: