onsdag 21 november 2007

Har klippt mig..

Japp, jag har klippt mig, lite. Jag är inte en av er som vågar göra nått helt "wild and crazy" MEN jag är nöjd. Som jag så många gånger förr ha lovat så ska jag lägga upp en bild, det kommer, det kommer. Men heregud, är jag en av dom om kommer med tomma löften?! Näää, det vill jag inte tro. Jag har ju faktiskt blivit bättre på att uppdatera denna blogg, ett löfte som jag gjort till "the one, the only Julia" och till "Lovely, sweet Madde" :)

Idag har jag varit otroligt flitig. Jag har jobbat, varit till skomakaren, fikat med Maddsen och klippt mig. Är helt slut nu!

Dagen har även varit fylld med grubblerier men kommer ändå inte fram till nått. Vad F-N ska jag göra? Julia, ditt förslag låter som det bästa! Off we go!

Nä, nu är det dags för mig att sova!

Sov gott mina kära vänner! Hörs snart igen!

Ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tvivlar inte en sekund på att du blev snygg/ännu snyggare i din nya frilla;) Men det är ju lite svårt att veta när DU VÄGRAR SKICKA MIG ETT MMS!!! Men, I love U anyway;) puss!

Oh Julie. sa...

Ja, hurru! Släng upp en ny bild då så vi får se!! :)