lördag 10 november 2007

trallallallallaaa, jag är så glaaaaa!

Igår var tanken att jag skullle ut och dricka lite öl med Fredde, jag såg verkligen fram emot det MEN tror ni inte att jag somnade på soffan när jag kom hem?! Jag sov i flera timmar och hade massa missade samtal när jag vaknade. Så fort jag insåg vad jag hade gjort ringde jag F och vi bestämde att han skulle haka på ikväll istället. Det är en deal som jag tror han är väldigt nöjd med, han får då pussas med söta Madde ju ;) Vi planerade även in en after work nästa fredag, då ska vi gå direkt efter jobbet så att ingen av oss kunde banga!

Nä, nu är det nog snart dags för mig att börja göra mig i ordning inför dagen. Jag ska ha en heldag med Madde! Jag läääängtar!! Just sånahär heldagar känns så himla speciella för mig! Det är inte så att vi ses sällan och vi pratar hela tiden i telefonen MEN en riktig "Carro&Madde"-dag är så jävla mycket värd! Vi träffas på stan, strosar lite, fikar lite, shoppar sen käkar vi ihop och sen avslutar vi dagen med massa vin, skratt och skvaller! Hur underbart som helts! Idag ska nog "StorCarro" med också *jippie* det var så längesedan vi sågs och det ska bli så härligt att få en uppdatering! Lääängtar!! Känner att denna dag kommer att bli hur bra som helst!

Jag ska ta med mig min nya underbara kamera så jag kan visa upp min dag i bilder sen!

Ha nu en bra dag allihopa! Bye,bye!

Inga kommentarer: