onsdag 28 november 2007

Fredagen hemma i Sundsvall..

Ligger hemma i min säng nu, andra dagen i rad.. så synd om mig! Migrän, när fan kom gud fram till att just jag skulle drabbas?! Det börjar släppa lite nu.. efter många fina råd från apotekstekniker Engström, tack hjärtat!

Jaha, är ni sugen på en riktig uppdatering nu eller? Jag börjar med att visa lite bilder från i fredags, en riktig kanonkväll!



När jag klev av tåget i sundsvall så kom min kära bror och hämtade mig. Så kul att få träffa honom igen! Vi fick tokstressa för att hinna med alla ärenden innan vi skulle hämta upp Madde och åka iväg till Veronika. Under hela tiden vi stressade runt så hade jag en enda taken i huvudet "det här är konstigt, min bror - lugnet själv, stressar.. det här måste jag komma ihåg!".
Väl framme hos Veronika så var det dags för att "piffa" lite och sedan började en mat, vin och drink-orgie! Oh lord, va kul vi hade! Som vanligt känndes det som om förfesten tog slut alldelens för fort men vi skulle ju iväg och se MoneyBrother så vi antog att vi hade nåt skoj att se fram emot.. Och oj så rätt vi hade! Kvällen blev hur lyckad som helst! Det blev massa drinkar, dans och skratt och ja, självklart trånade vi alla efter Anders där han stod och såg helt underbar ut! Sorry mina damer, jag paxar honom! I min mening så tog vår utgång slut på tok för fort, M och V drog iväg och åt på MAX och jag såg till att få i mig en kvällsmacka innan det var dags att gå hem till Pelle och Madde för att sova lite. Tack, tack, tack för denna fredagskväll hemma i sundsvall, jag hade mycket roligare än vad jag hade förväntat mig!

Känner nu att det är dags för mig att vila en stund.. men jag återkommer snart med mer info om vad som hänt/händer i mitt liv :)

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Helgen var verkligen toppen honey! Fredagen var riktigt lycket och jäklar vilket drag det blev!!! puss puss