onsdag 7 november 2007

Å herregud, när blev det såhär?!

Nu är det kaos i mitt hem!! Jag menar ett helvetes jävla kaos!! Det är saker precis överallt. Herregud, herregud, hur ska det någonsin bli bra här igen?! Det sista jag vill är att städa och diska.. fy fan! HUR kunde det bli såhär?!

Det började med att jag hade lite besök, och sen hade jag lite mer besök, och sen ännu lite mer besök. Och det i samband med att jag har absolut noll lust att städa har gjort mitt hem till en svinstia. Men fan va trist det känns!! Denna underbara lägenhet har jag varit så snäll emot, den har behandlats bra i jämförelse med dom andra små lyorna som jag har kallat mitt hem dom senaste åren. Jag har älskat att fixa och trixa här, och att hålla den ren och fin har kännts som en självklarhet. MEN nu har helvetet brakat lös även här. FAN! Jag är dålig, förlåt underbara, fina, älskade lägenhet!

Förlåt!

Inga kommentarer: