torsdag 29 november 2007

Systrarna.

Kvällen har jag spenderat med systrarna Engström. Först tog jag och mini en prommis (eller tja, jag ska vara ärlig.. inte fan var det långt vi gick.. får jag kalla det en prommis iaf?). Sen mötte vi upp versionen äldre (fast fortfarande väldigt ung) på ett mysigt litet ställe där det dracks kaffe, te och mummsades på diverse go´saker. Underbart var det att träffa de två igen! Vi surrade och surrade och bara njöt av att få umgås lite. Jag kan prata bort flera timmar med dom här tjejerna. Vi pratar om allt och ingenting och "dejterna" innehåller alltid otroligt massa skratt!

Nu är det även så att dom två är otroligt kära för tillfället. Dom båda har hittat var sin prins och verkar njuta av livet så mycket det bara går! Så underbart att se!

Så sorry boys, dessa snyggingar är upptagna..

Lovely M och Sweet C, två väldigt upptagna brudar.. är
väl iofs inte så svårt att förstå :) (vill dock passa på att ta
åt mig lite av äran när det gäller M:s förhållande, för vem
tror ni det var som styrde upp hennes och F:s första dejt?!
Jo, det var jag.. jag, jag och bara jag!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart att du ska ta åt dig av mitt toffleri;) Du är en riktig match-maker! Fikat var mysigt. Hinner gå igenom så mycket under dessa stunder, prata, prata, prata..!!