måndag 5 januari 2009

Var det värt? Japp.

Tillbaka i staden som vi kallar Huvudstaden. Luktar illa i kylskåpet, kan inte hitta källan till detta. Resväskan och sjukt mycket kläder ligger på golvet. Gradantalet i lägenheten ligger någonstans runt 18 grader, jag är inte nöjd över detta.

Så hur var Sundsvall då? Inte illa. Var det värt det? Sjukt värt! Hade jag kul? Jävligt kul.

Som ni hör bör en uppdatering om detta göras. Känslan i magen säger dock "det som häder i Sundsvall stannar i Sundsvall", säger vettet samma sak? Knappast.

Spotify håller mig vaken just nu och "peppen" på att sova är inte stor. Men morgondagens "att-göra-lista" är lång, att sova lite vore kanske inte så tokigt ändå. Då kan jag drömma drömmar som får mig att vakna med ett leende på läpparna.

Malin, kom hit nu! Du, jag och Lova kan bilda ett litet kollektiv.

Inga kommentarer: