söndag 11 januari 2009

Killar alltså..

Skadeglädjen är den sanna glädjen säger man ju och, nja.. det stämmer ju inte helt och hållet tycker jag men just nu kan jag inte sluta skratta åt min väns problem! Han har lyckats trassla till det för sig nåt helt otroligt och detta tycker jag är väldigt underhållande, precis vad jag behöver en söndag som denna. Naturligtvis så har allt detta med kärlek att göra, han är tydligen väldigt eftertraktad just nu. Men han har satt sig i situationen själv och får därför lösa den själv.. Jag väntar med spänning på upplösningen..

Men kom ihåg kära vän, hade du varit nån helt annan, nån som jag inte kallade vän så hade du antagligen fått massa skit av mig just nu. Du skulle tillhöra kategorin "jävla killar".

Men just nu sitter jag här och fnissar åt dina problem..

Inga kommentarer: