torsdag 8 januari 2009

Ordning&Reda

Nu äntligen har jag hittat en fin liten kalender där jag kan skriva upp (eller säger man skriva ner??) alla konserter som jag måste gå på under de närmaste månaderna. Jag tycker om det där med kalendrar. Jag känner mig alltid lite duktig varje gång jag skriver ner något i den. Jag vill gärna ha en bra penna att skriva med, göra små hjärtan vid "kärleks-högtider", göra små ballonger vid födelsedagar, strycka under namnsdagar som måste kommas ihåg, ja allt sånt tjejigt vill jag göra. Ibland undrar jag vem den här tjejen är.. men jag tycker om henne. Ordningsamma Carro.. Annat är jag med tjejen som sitter här vid datorn just nu, hon borde nämligen göra matlåda och sen sortera kläder. Det kommer med all säkerhet INTE hända ikväll.. Lata Carro.

Nu, sotify och massa musik. Rhythms del Mundo blir första skivan som ska spelas. Ett tips från mig till er.

//Carro

Inga kommentarer: