måndag 26 januari 2009

Bruce, Bruce trallalalala..

Japp, nu ÄNTLIGEN har vi fixat biljetter till Mr Bruce Springsteen. Det blir en familjegrej. Jag, bror, mamma och pappa ska tillsammans bege oss till Stockholms Stadion den 5 juni för att NJUTA!

Det hela skulle vara en överaskning till min papps men tror ni inte karln lyckats fixa biljetter själv?! Jojomensan, han har aldrig lyckats med det förut, kan tänkas att det har varit lite för krångligt, lite för stressigt MEN just denna gång när jag och Fredde lyckas så gör han också det! Det skrämmer mig lite när jag inser hur otroligt föräldrarna har utvecklats, dom har till och med Spotify och är helt frälst i Guitar Hero. I vanliga fall hade jag berömt min kära far men just idag suckar jag lite extra och önskar att han inte skulle vara så jäkla bra!

Hur som helst så ska vi sälja biljetterna som pappa fixat (2 stycken har han köpt, vad är grejen med det?! Jag och Fredde köpte ju fyra stycker så att vi alla skulle kunna gå tillsammans!).

Nu, mat. Sen, Carlifonication.

Inga kommentarer: