måndag 24 november 2008

Men Huuua!

Jag har precis gjort min dagliga bloggkoll. Jag är i total chock! Jag fick nämligen syn på en bild på mig från i helgen och jag kunde inte sluta stirra på den. Vad har hänt?! Förut kunde jag iaf ha turen att bli bra på bilder lite då och då men den egenskapen verkar vara som bort blåst. Beror detta på att jag är mer eller mindre vit/grön i hyn nuför tiden eller är det bara det hemska fakutm att dom kilorna som jag tränat bort från kroppen har gått och satt sig runt ansiktet helt plötsligt?

Hur tränar man ansiktet då? Den övningen måste Kaj (den väldigt härliga inströktören på F&S) totalt ha glömt att visa mig. Detta ska jag ta upp, jag ska skriva en lapp angående detta och lägga ner i deras ”Förslagslåda”. Ett snäpp närmare en lösning kanske..

Eller är det kanske så att jag ska skylla på kameran, ljuset i lokalen och mina vinkinder som skär sig väldigt mot min i övrigt så bleka hy?

Borde denna blonda tjej bli brunett istället?

Och nu är tanken att jag ska sova.. hm..

Sov sött alla vackra människor!

Inga kommentarer: