måndag 10 november 2008

Åh Anders!

I lördags så var jag och finaste Madde på konsert. Moneybrother stod för underhållning, och SOM han stod för underhållningen! Ojojoj!

Mitt under spelningen så gick dock brandalarmet. Va?! Vad hände nu? Madde och jag (och alla andra som var där) trodde att det var ett skämt, nåt som tillhörde konserten, men icke. Det var bara att ta på sig jackan och gå ut i kylan. Jaha, va fan.. det här var ju ingen kul, trodde vi ja.. Men oj så fel vi hade! När vi står där ute och fryser så ser vi en viss Anders "Moneybrother" Wendin ställa sig upp på en bänk och fortsätta konserten där ute. Med en öl i handen, med sin "du vet att du vill ha mig"-blick och med en röst som ingen annan värmer han oss enda in i själen. Brandbilar kommer och åker och strax får vi gå in igen och fortsätta njuta av denna Guda gåva. Fantastiskt!



Åh, åhhh, åååhhå!!

//C

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa söta du.. Jag kan inte mera än hålla med dig. Åh, åhhh, åååhhå!! Helt fantastiskt var det =) Puss!

Oh Julie. sa...

Cool!! :)