söndag 9 november 2008

DUM..

Hela kvällen har jag haft lite konstiga känslor inför vad som hände tidigare idag. Jag känner mig blyg, fnittrig och lite dum.. Nog finns den där lilla tjejen från landet fortfarande kvar i mig? Visst gör hon, visst gör hon det?! Jag har ingen lust att behöva fundera över om storstadslivet har satt så djupa spår i mig att jag blir nervös så fort det ringer på dörren. Är det den här personen jag har blivit, har jag förändrats så mycket utan att ens märka det själv?! Nä, nu släpper jag den tanken och återgår till att känna mig lite dum, för det ser jag som ett tecken på att det jag gjorde inte riktig var jag. Det var stockholmsCarro som tog över mig för en kort sekund bara..



Nu är det dags för mig att sova, jag ska drömma om livet på landet där dörrarna alltid står öppna och folk bara klampar in.. underbart!

Sov gott!

P.S Imorgon ska ni få se en snygg bild.. åh, underbara, underbara Anders!

Inga kommentarer: