tisdag 19 augusti 2008

Men vad tänker ni med?!

Okej folk, ta en sekund och andas. Ta ett djupt andetag och tänk efter lite. TÄNK EFTER!! Stressa inte, ni hinner med allt vad "vuxenlivet" innebär.

Jag vet, jag vet, även jag har gjort massvis med misstag SPECIELLT när det gäller killar. Men nu sätter jag ner foten. För om jag inte har missuppfattat allt helt och hållet så tror jag faktiskt bara att vi har en chans att vara unga. Alltså unga på riktigt, ni vet "skita-i-allt-unga". Man har så väldigt många år på sig att vara ansvarstagande på riktigt!

Med detta sagt så känner jag mig ganska nöjd. Lev nu livet mina vänner. För mig är det dags att krypa ner till kojs. Inte särskillt ungdomligt av mig att lägga mig innan klockan är tolv, men å andra sidan så har jag tonvis av år kvar tills jag ska bli "vuxen-vuxen".

Sov gott!

//Carro

Inga kommentarer: