fredag 29 augusti 2008

Fredag

Nu äntligen är ännu en arbetsvecka över! Jag har fortfarande lite svårt att förstå varför vi ska jobba fem dagar och bara vara lediga i två!! Helt sjukt.

Så, vad har ni för er en kväll som denna? Jag har legat hemma i sängen.. Inte mycket av en parytpingla av mig i helgen. Men jag har faktiskt en ursäkt. Det är så att jag har besök, väldigt trevligt! Men detta innebär också att jag inte har fått vara själv något de senaste dagarna. Toppen tycker vissa, lite ovant tycker jag. Jag behöver lite "Carro-tid", och ikväll är Mr T ute och dricker öl med några kompisar så då passar jag på att bara rå om mig själv.

Kvällen började med lite tv tittande, sen hoppade jag in i duschen. Jag har även lyssnat igenom några gamla cd-skivor, kollat på ett gamalt One Tree Hill avsnitt och gjort ett geografi-test som gick sådär bra. Jag kom till level 5, vad klarar ni? Testa här.

Jag har haft en underbar kväll!

//Carro

Inga kommentarer: