söndag 17 augusti 2008

Det här med att vara kär..

..kan vara helt underbart och fantastiskt. MEN ibland kan det vara hur svårt som helst, speciellt när den man är kär i bor massa mil bort. Fast egentligen ska jag väl inte säga att det är svårt, när man känner pirret i magen och längtan efter att få träffas så är allt värt det.

Aja, nu ska inte det här bli nån dravlig blogg om kärlek. Jag har inte kommit till det stadiet än, tack gode gud! Istället kan jag berätta att gårdagen var toppen. Jag och Madde drack vin här hemma hos mig och larvade oss som vanligt. Vi lyssnade på "gamla godingar" och hade en lite återblick över de 7 åren som vi varit bästisar. Så mycket minnen och herregud va mycket man hade hade "glömt".. (Madde, jag har en lååång lista liggandes här hemma.. kom ihåg det ;))

Efter några glas vi så var vi iaf redo att gå ut och kolla in lite människor. Vi bestämde oss för att Eken var stället som gällde och tog en liten prommis dit. En lite detalj bara, det var Midnattsloppet igår så det var inte så lätt att ta sig fram på söders gator. Efter mycket om och men så kom vi fram och fick ett bord driekt, inte illa tycket vi. Vi beställde in första ölen och forsatte prata om alla de bravader vi varit med om och om allt som händer just nu. Det är folk som ska ha barn, folk som flyttar ihop och isär och folk som gifter sig. Det händer grejer nu, det finns saker att skvallra om!

Vi hade ett problem igår och det var vad vi skulle ha på oss, såhär blev det iaf:

Nu är det dags för mig att hoppa i säng och förbereda mig inför en hård vecka på jobbet, puh!

Sov gott allihopa! //Carro

1 kommentar:

Oh Julie. sa...

SHIT!! Va långt hår du har fått kvinna! :) Jättefin!