måndag 25 augusti 2008

Helg i Sundsvall.

Jag var ju i sundsvall i helgen, sjukt bra helg! Jag var på en fest som var bättre än de flesta. Jag har bilder, dom kommer snart.

Fredag: Jag och Thomas anländer till staden Modell Mindre, blir upphämtad av pappa och beger oss till byn Modell väldigt, väldigt mycket mindre. Vi käkade tacos, drack vin och somnade gott.

Lördag: Underbara sovmorgon! Jag hade kunna legat i sängen halva dagen men Mister Morgonpigg hade en annan tanke. Jaha, tänkte jag. Vill ju inte att vi ska börja dagen med att bråka så jag klev upp jag med. Sen blev det en tur till "momma" och stugan. Dagen gick och snart var det kväll och dags för Festen med stort F.

Söndag: Bakismage, jag förorenade Sundsvall mer eller mindre hela dagen. Sen var det faktiskt nån annan som förorenade bussen på väg hem till stockholm. Kära medresenärer, det var inte jag.. Jag fick ur mig allt redan i Sundsvall, så det så!

Nu är det måndag och jag ska snart sova. Men jag har en fråga först.. Är det tillåtet att vara nykär och ändå rapa högt i närheten av sin darling? Jag är nog ingen bra flickvän.

Sov gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är tillåtet fisa oxå :)

Anonym sa...

Det är tillåtet fisa oxå :)