onsdag 18 juni 2008

På väg hem igen..

Imorgon bär det av hem till sundsvall igen, det ska firas midsommar! Men jag firar inte att jag måste packa just nu, det är jättetrist. För att göra det hela lite roligare så har jag laddat ner lite dokumentärer som jag kan lyssna på. Just nu lyssnar jag på "Skandia-affären".. och så bloggar jag ju.. hm, allt utom att packa gör jag.. Fy Carro, fy!

Igår hade jag iaf kul. Först var jag på VU-möte och kände mig viktig och sen var det sommarfest med bränboll och medelhavsbuffé. Nu äntligen känns det som om jag har kommit in i jobbet. Det var så jobbigt i början när man satt vid sitt skrivbord och kände sig dum. Allt man trodde sig kunna innan man började kunde man visst inte. Om man trodde att man hade en hyfsad hum om hur man fixade och trixade med siffror hade man tydligen fel. Man kunde tydligen inte nåt. Men nu ni, nu har jag koll. Jag är en riktig projektadministratör nu, inte en fejk som förut. Skönt det!

Nä, nu är det väl dags att börja packa igen.. huuu!

Hörs senare!

Inga kommentarer: