onsdag 11 juni 2008

Det värsta..

Det värsta med att vara singel är att man inte har nån som hjälper till med tvätten. Usch och fy!

Nu när jag håller på att tvätta har det verkligen gått upp för mig hur mycket underkläder jag har. Herregud! Inte konstigt att jag inte behöver tvätta så ofta, jag måste ha trosor för närmare två månader.. Alltså det var inte två månader sen jag tvättade men jag har massa rena kvar i lådan och dessutom en hel drös i tvättmaskinen just nu. Jag kanske näst intill ska tacka personen som bestämde sig för att gå in i tvättstugan och sno alla mina svarta trosor för ett tag sedan... nä, det ska jag inte! Jag vågade ju inte tvätta på hur länge som helst efter det.. jag fick till och med åka till andra och tvätta..

Nu måste jag springa ner till tvättis igen.

//C

Inga kommentarer: