torsdag 26 juni 2008

Nu är ni många tycker jag :)

Har sett att ni är många som kikar in här nu, glad jag blir! Detta gör ni TROTS att jag har varit jättedålig på att uppdatera denna blogg förut! Man tackar, man tackar!

Idag var jag på jobbet igen efter två dagar av feber och frossa. Det gick ganska bra, hade en liten svacka efter lunch men det har man väl jämt. Det enda som var jobbigt var att jag var så himla trött! Jag kunde inte sova igår.. hade ju för sjutton sovit nästan hela dagen. Så nu ligger jag här i sängen och tänker på allt jag borde göra. Jag borde diska, dammtorka och dammsuga lite här i min lägenhet då jag åker hem på en lång och härlig semester på söndag. Man vill ju ha rent och fint när man väl kommer hem igen. Fast å andra sidan så kommer det nog bli ganska stökigt här på lördag då jag har mitt födelsedagskalas.. aja, jag tror jag tar en liten power nap nu och så gör jag ett ryck efter det.

Förresten, är det nån som vet om någon snygg klänning jag kan ha på mig på lördag? Jag vill vara födelsedagsfin, men inte för fin.. HJÄLP MIG!! Vart ska jag gå och shoppa??! Tips please ;)

Nu ska jag sova ett litet tag, uppdaterar er på hur det har gått med städningen sen, kul va??

//Carro

Inga kommentarer: