tisdag 10 juni 2008

Livet som singel del 1.

Först av allt kan jag meddela att jag knappt orkar kolla på killar. Jag kan även meddela att det där om att alla snyggingar kommer fram på våren och sommaren är en myt. Jag tycker nog faktiskt att det är vi tjejer som blir snyggare. Killarna bara svettas.

Aja, denna singelkväll spenderades med ett av mina favvopar, Catrin och Mats. Vi har kollat på fotboll, varit förbannade på domaren och jublat över målen. Med andra ord har vi haft en bra kväll. Jag blir dock lite rädd för mig själv när jag inte ens suktar efter nån av de snygga spelarna. För det brukar jag göra, och det med råge! Jag är en av dom som njuter av att kolla på våra svenska snygga talanger. Jag har även ett väldigt gott öga till musiker. Men jag vette fan vad som har hänt.. om jag inte ens tycker att dom duger så har nog mina krav blivit lite väl höga, eller? Det enda som får mitt hjärta att slå lite extra just nu är alla hundar. Gud dom finns ju överallt och jag vill ha dom allihopa..

Nu är det dags för sängen. Imorgon har jag massa möten så då gäller det att vara skärpt.

Sov gott!

//C

Inga kommentarer: