måndag 23 juni 2008

Jag känner, jag lever..

Först och främst vill jag berätta att jag hittat en jeansjacka, som jag har letat! Tänk att jag skulle behöva åka hela vägen till Stöde för att hitta den! Det är faktiskt en gammal som jag hade i mellanstadiet, jag är väldigt nöjd. Snacka om att den var värd pengarna! Jag köpte den för 298:- (typ) för massa, massa år sedan och den funkar fortfarande. Det är i dessa stunder som man är glad att man inte har växt så mycket dom senaste åren :)

Jag hittade dessutom ett par skor som jag hade glömt att jag hade. Ni förstår väl vilken helg jag har haft (ska lägga ut bilder på mina fynd så fort jag hittat laddaren till kameran)! MEN det är inte det enda roliga som har hänt. Nä då, det har ju varit Midsommar också..

Jag hade verkligen en helt underbar helg med mina nära och kära. Midsommarafton firade jag med Madde och hennes familj i Bölom som vanligt. Det var en lite lugnare variant i år då vi tidigare år både haft en och två "skandaler" som satt sina spår. Jag tycket dock att det var väldigt skönt att bara ta det lugnt då min kropp inte är så kry. Vi åt massa god mat, spelade spel och bara njöt. Precis som det ska vara!

Midsommardagen spenderades med min bror, hans flickvän, hans vänner och min älskade Bakke. Vi sjöng, skrattade, spelade kubb och begav oss senare till Viskansparken för att fortsätta en redan lyckad kväll. Vi dansade, träffade "vänner från förr" och skrattade ännu lite mer. Dessutom lyckades jag få lite pirr i magen, det trodde jag inte att jag kunde längre. Sedär, jag känner igen!!

Helgen har alltså varit väldigt lyckad, mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Det enda som stör mig lite är att jag var tvungen och vara dålig just denna helg. Jävla kropp!

//C

Inga kommentarer: