söndag 12 oktober 2008

Up and down and..

Denna helg har gått så fort.

I fredags så hade vi en riktigt lyckad after work med jobbet. Vi var på Retro och åt, drack och surrade massa strunt. Några av oss drog sedan vidare till Soap bar där jag och Catrin dansade hela natten lång. Catrin, du är en pärla! Kom hem vid 4 och dök direkt ner i sängen. Där låg jag och sussade till 12 då Catrin ringde och väckte mig.

Lördagen innebar slappning på hög nivå för mig. Jag låg mest i sängen och pillade mig i naveln, underbart skönt. Men när klockan närmade sig fyra så var det bara att hoppa in i duschen och fixa till sig inför de kommande bravaderna. Jag, Madde och Fredde hade bestämt att vi skulle festa loss för att peppa mig lite inför de kommande veckorna. Dom små turturduvorna lyckades bra, vi dansade, drack vin och drinkar och hade en riktigt lyckad kväll som slutade med fyllekäk på Max.

Nu är det alltså söndag, en ångestfylld dag i vanliga fall. Men jag känner ingen ångest, jag känner panik!! Det är så mycket känslor som fyller hela mig just nu. En gnagande känsla inför framtiden håller på att äta upp mig och den lilla klumpen i magen har blivit till en stor tung jävla sten. Det är i dessa stunder man inser vilka underbara människor man har runt omkring sig. Människor som ger så mycket energi och fantastiskt stöd. Jag ger min kärlek till er alla, det ska ni veta!

Sen har jag ett problem. Jag ska på "ihopflyttningsfest" där vi precis har konstaterat att jag är den enda singeln som kommer (möjligtvis är det en annan singel som ska komma, men det är en TJEJ!!). Detta är okej att bojkotta va? Eller vad tycker ni? M, jag vet vad du tycker men jag gör lite uppror nu som du kanske märker?! ;)

Nä, nu är det snart dags att borsta tänderna och krypa ner i sängen. Klockan ringer 08:00 imorgon, det är mycket som står på min "to do list". Punkt nr 1: Långprommis längst årstaviken.

Sov gott och må väl!

2 kommentarer:

Anonym sa...

NEJ! Du skulle bara våga bojkotta den! Nej men seriöst, det skulle kännas sjukt tråkigt om du inte kommer. Speciellt av DEN anlednigen. Det är ju ingen jätteparmiddag, det är en fest då vi ska festa loss å härja minst lika mycket som igår. Och du SKA vara med! Så det så!

Anonym sa...

LillaC!! SHAPE UP!!
Nu tar du å kommer på festen! Vi par ska ju inte sitta i varsitt hörn och pussas direkt..Och dessutom är du liten men tuff, å inte viker du väl för en sån sak??JAG vill träffa dej om inte annat ;) KRAM!