onsdag 1 oktober 2008

Speciellt..

Vad skulle jag göra utan mina underbara föräldrar och verkligen inte att förglömma, min mormor! Nu när allt är upp och ner så känner man verkligen av vilket skyddsnät man har, vilket järngäng som står bakom mig i ur och skur. Ibland blir man fem år igen och vill inget hellre än att få vara lite ledsen och då finns dom där och backar upp en. Jag kommer aldrig att glömma det här, jag kommer alltid minnas och uppskatta allt ni gjort/gör. Kärlek till er! (självklart finns det många fler som förtjänar ett stort tack, och jag lovar er, det kommer ;))

Så vad händer annars då? Jo det ska jag minsan berätta. Mina grannar har sex som kaniner, dom är helt otroliga! Jag har bott i denna lägenhet i snart två år och jag har då aldrig hört nåt liknande, jag har bara hört bråk och skrik men nu jävlar är det andra läten som kommer från lägenheten "vägg i vägg". Detta får mig att fundera lite, har dom BF? Eller kan det vara så att ett nytt par har flyttat in och "inviger" den nya lägenheten? Eller, vilket jag tror mest på, är det en älskare/älskarinna i huset?! Detta är spännande, precis vad jag behöver!

Nu är det dags för mig att hoppa till kojs.
Godnatt!

//Carro

Inga kommentarer: