måndag 13 oktober 2008

Barn..

Okej, dagen har INTE börjat bra. Jag vaknade TIDIGT av att jag hörde ett barn gråta och skrika. Jag satt mig upp i sängen med ett ryck, det bor fan inge barn i min lägenhet! Vart i hela friden kom skriken ifrån?! Jag var så yr i bollen att jag var tvungen att kliva upp och kolla igenom hela lägenheten. Inge barn någonstans, tack gode gud. Men vad är det då som händer? Håller jag redan på att bli knäpp?! Jag gick in till vardagsrummet/sovrummet igen och höll örat mot väggen vid garderoben och då lyckades jag lokalisera skriken.. Okej, jag vet att det är lyhört MEN såhär lyhört har jag då aldrig upplevt att det varit! Om jag hör grannarna såhär bra, hur bra hör inte dom mig?!! Jag kommer aldrig vilja se mina grannar i ögonen igen...

Suck, nu måste jag fortsätta jobba.. bara för att jag inte är på en arbetsplats just nu ska in inte tro att jag inte jobbar.. jag sliter stenhårt!! Jag kommer få rynkor och grått hår.. skit också!

Inga kommentarer: