tisdag 14 oktober 2008

Jag flyr huvudstaden..

..för några dagar. Jag ska nu packa väskan och åka hem till byn för att bli ompysslad av mor och far. Jag hoppas även på att jag under tiden där ska hinna rensa lite bland alla tankar som snurrar runt i mitt huvud.

Och ÄNTLIGEN ska jag få åka upp till stugan igen! Älskade lilla stuga. Min fristad, stället som ger mig lugnet jag behöver. Stället som fyller kropp och själ med energi.

Okej, nu är ju det här en bild på vårat dass.. Men den är också fin och bra.. den fyller även en viktig funktion.

När det är dags för stockholm igen så är det kalas för fulla muggar som gäller! Jenny fyller år!! Jag har sett födelsedagsbarnets outfit och det är bara att inse, hon kommer sno alla snygga killar.. suck! MEN det är hennes kalas och ingen får vara snyggare än födelsedagsbarnet, det vet ju alla.

Vi hörs snart igen!

//Carro

Inga kommentarer: