onsdag 26 mars 2008

"twenty two and trough with you"

Jag har väl aldrig varit en grubblare, det har inte riktigt varit min grej. Men ojojoj som jag har tagit igen alla dessa grubbel fria år de senaste veckorna! Jag har vridit och vänt mig om i sängen när jag ska till att sova, jag har stirrat in i datorskärmen på jobbet istället för att göra någon nytta, jag har ringt mina vänner massor och åter massor av gånger bara för att snacka för- och nackdelar.

Nu äntligen har jag tagit mitt beslut, nu är det faaaan-i-mig dags att bli vuxen! Nu är det dags för mig att bli lite av en karriärs kvinna. Nu är det dags att byta jobb!

ProjektAdministratör, det är min nya titel. Woho, eller hur.. visst är det nått att "wohoa" åt? Jo, jag tror nog det.

Fast det ska erkännas, jag kommer att sakna mitt nuvarande jobb.. i det jobbet ingår ju en extra familj. Min Stockholms familj. Jag har fått ett helt gäng med extra bröder som håller koll på mig då min riktiga och bästa bror är i sundsvall och håller koll på mig på avstånd.

Nu ska det sovas, en lång härlig sömn.

1 kommentar:

Anonym sa...

För- och nackdelar kan vi prata iflera timmar om du vill=) Och din nya titel är coooool!!! Jag är stolt över dig!!! Å din familj i ditt nuvarande jobb är jag säker påatt du får behålla. Mig har du iaf kvar. Love!