söndag 30 mars 2008

Söndag

Okej, idag är väl dagen då ångesten är som störst hos dom flest människor. Söndag, snart dags att vara på jobbet igen! Men jag har en annan typ av ångest faktiskt. Jag har snart-lördag- igen ångest. För på lördag smäller det, då är det fest igen. Skitkul men va fan ska jag ha på mig då?? Jag har ju precis lyckats få ihop en lördags outfit, gårdagens klädval kändes toppen MEN snart måste jag göra om samma sak igen! Det är inte lätt just nu. Gud vad jag önskar att det var helt okej att gå ut helt naken, gud så många timmar jag skulle spara då!

Nu är det dags för en dokumentär.

God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Darling!!! Nu på söndag blir det då ingen ångest. För då har vi en lördagkväll/natt/söndag morgon bakom oss som gör att du leeeeer och är glad i flera veckor. Tjohooo=) Puss puss princess of mine