söndag 7 december 2008

Snart måndag..

Japp, då var det snart dags för måndag igen då. Suck. Skulle behöva några extra dagar på denna helg..

Dessa två pinglor var nämligen ute och festade loss big time i fredags..

Kvällen började hemma hos mig med vin, hamburgare och "Coco Jambo" på högsta volym. Tanken var att vi skulle möta upp mina gamla TP-vänner efter deras julbord men att vänta på dom var inte det vi hade lust med efter att vi hade korkat upp skumpan och dansnerverna började ge sig till känna.

Vi bestämde oss för att ta tunnelbanan in till stan med av någon anledning så klev vi av vid Gamla stan (märkligt). När vi står där och försöker göra upp en plan så ser vi Andreas och Viktor på tåget på väg mot slussen. På några sekunder bestämer vi oss för att göra dom sällskap och vi fyra beger oss till Debaser.

Vi drack öl och drinkar och dansade hela natten.. Eller det där stämmer inte riktigt, Madde hade vett nog att gå hem i tid. Själv så var jag ute hela natten för att sen ha en efterfest. INTE SMART. Sista gången jag kollade på klockan var den 05:36 MEN det tyckte inte alla var orsak nog att sova. Nää, då skulle det pratas tält. Ja, TÄLT?! Va?!

Hur som helts så hade jag en toppen kväll med goda vänner, en föredetta hjärtekrossare och ruggigt bra musik.

Lördagen spenderades i sängen. Nu är det söndag och jag ska precis kliva upp. Jag ska iväg och träna med Madde om några timmar.

Livet är bra. Väldigt bra.

Inga kommentarer: