måndag 8 oktober 2007

Mitt snusande..

Jag ska sluta snusa. Det ska jag, är det tänkt, tror jag.. Jag har bra karaktär när det gäller mycket annat. Jag är duktig på att lägga undan pengar, och på att städa, diska brukar också gå bra MEN det är en helt annan sak att sluta snusa! Här går det minsan inte bara att säga åt sig själv på skarpen, och det där med belönings system är BullShit kan jag lova!! Men hur faaan ska jag då gå till väga?! Min tanke är att somna så ofta som möjligt med snusen inne, för att sen vakna och känna en riktigt äcklig smak i munnen. För att göra det ännu värre så ska jag inte få ha något vatten i närheten som jag kan skölja munnen med utan jag ska måsta kliva upp, gå till toaletten, spotta ut snusen för att sen skölja munnen. Då borde jag ju förknippa snusning med något äckligt och jobbigt kan man tycka. Detta test börjar i natt.. återkommer om detta.

Jag var iaf på kryssning i helgen med jobbet. Herregud vilket fylleslag!! Och Herrugud vad kul jag hade! För mig var det första gången så jag var lite smått i chock hela tiden. Folk tappar allt vett, precis som på utlandsresor.. dom svinade på så innåt helvete! Jag å andra sidan skötte mig utomordentligt, precis som vanligt ;) Bifogar ett bildbevis:



Här kan ni se, jag är stabil i blicken och att stå
utan att hålla i mig i något går också väldigt
bra!

Mer info och mer bilder från kryssningen kommer, whooo :D


Inga kommentarer: