lördag 14 februari 2009

Vackra, underbara lilla hjärtevän..

Madde fyllde 24 igår, hurra för dig! Hon har varit min vän i många år nu. Vi har skrattat och njutit av livet tillsammans. Stöttat och blivit stöttade av varandra. Gråtit och torkat tårarna. Vi har haft perioder då livet lekt men även perioder då allt varit tungt. Men det absolut viktigaste är att vi alltid funnits där för varandra.

Jag UPPSKATTAR dig, kom ihåg det vännen. Du är en pärla som jag värdersätter så otroligt mycket.

Madde har en "familjehelg" denna helg så vi har inte träffats än, jag har portat mig själv så dom får möjlighet att bara njuta av varandra. Men snart hoppas jag att vi ses så hon kan få ett av paketen (det andra sparar jag på tills kalaset).

Njut av helgen darling!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh,tack, tack, TACK min fina vän:) Vad rörd jag blir! Jag uppskattar dig enormt mycket oxå, du är så viktig för mig!!! Åter igen, TACK för ett jättefint inlägg!! Puss puss lilla hjärta!