måndag 3 december 2007

Måndag..

Som jag hatar måndagar! Usch, usch, usch! Och varför har vi fem arbetsdagar och bara två lediga dagar?! Jobba fyra och vara ledig tre känns ju tusen gånger bättre och miljarder gånger rättvisare!
"You don´t know what love is you just do as your told"
Varje gång jag hör den text raden på min nya favvo skiva känner jag mig äckligt träffad. Jag har fan ingen aning om vad kärlek är! Fast å andra sidan gör jag nog inte som jag blir tillsagd när det gäller kärlek.. jag gör antagligen precis tvärtom! Så nu står jag här, förvirrad och singel. Jag älskar dock livet, love it, love it!

Nu ska jag lägga mig i sängen, ta en Onico (ja, jag har slutat snusa) och sen ska jag kolla på tv och slappa resten av kvällen. Jag njuter! Visst, ibland hatar jag sånna stunder men för tillfället älskar jag dom!

Ha en trevlig kväll mina vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Blä för Måndagar... Men snart är det helg å då ska vi Roadtrippa ner till Linköping:D P&K